viernes, 18 de octubre de 2013
Foto reflexion XVII
...Mentre hi hagi un lloc on anar... hi haurà un camí.
Una entrada i una sortida.
Si podem veure l'horitzó... hi haurà un camí...
-Gossos-
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario!!!/Merci pour vos mots doux
‹
›
Inicio
Ver versión web
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario!!!/Merci pour vos mots doux