viernes, 18 de octubre de 2013

Foto reflexion XVII




...Mentre hi hagi un lloc on anar... hi haurà un camí.


Una entrada i una sortida.


Si podem veure l'horitzó... hi haurà un camí...



-Gossos-



Image and video hosting by TinyPic

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario!!!/Merci pour vos mots doux